Witam ! Wchodząc na to forum , teleportujesz się do Świata Bakuganów ! Można tutaj toczyć pojedynki i rozmawiać ze znajomymi !
Imię: Fabia
Nazwisko: Sheen
Ksywa:-
Wiek: 13
Narodowość: Neathian'ka
Pieniądze: 2.000
Sprzęt: Karta Zagłady, Karta Teleportacji
Rodzina: -
Domena: Pyrus
Bakugany:
Dragonoid[1340G] 0/5 walk
Karty Super Mocy Do Dragonoida:
-Siła Smoka: Dodaje 100 punktów mocy do Dragonoida, aż do końca walki (jeśli jest on twoim ostatnim Bakuganem).
-Burza Ognia: Dodaje 100 punktów do mocy Dragonoida.
-Ściana Ognia:Anuluje supermoc przeciwnika i przenosi 50 G od przeciwnika do Dragonoid.
-Tornado Ognia: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Dragonoida.
-Zbroja Ognia: Dragonoid ochrania się przed atakami i zabiera przeciwnikowi 50 punktów mocy.
-Połączenie Pyrus i Darkus: Dodaje 100 punktów mocy do Dragonoida.Jeśli Dragonoid walczy z pomocą z domeny Darkusa, obaj zyskują 100 punktów mocy.(Można połączyć Pyrusa z inną domeną).
-Meteoryt Pyrusa: Każdy bakugan z domeny Pyrus zyskuje 50 punktów.
-Trójwęzłowy Atak: Trzeba 3 bakuganów, każdy z innej domeny ognia, światła i wody.Każdy bakugan zyskuje 200 punktów mocy.(Pyrus, Haos i Aquos/Subterra, Ventus, Darkus).
-Potęga Ognia: Bakugan z drużyny Dragonoida o innej domenie zostaje wyrzucony na pole bitwy (właściciel Dragonoida wybiera bakugana z drużyny).
Saurus[350G]
Karty Super Mocy Do Saurusa:
Blask Saurusa: Dodaje 50 punktów mocy Saurusowi.
-Ściana Ognia: Przenosi 50 punktów mocy z przeciwnika do Saurusa.
-Zdolność Cienia : Anuluje supermoce i zabiera przeciwnikowi 50 punktów mocy.
-Rwący Haos: Dodaje bakugana Haosu do gry.
-Rwący Pyrus: Dodaje bakugana Pyrusa do gry.
-Ogień Saurusa: Dodaje 100 punktów mocy Saurusowi, w następnej rundzie może zaatakować przeciwnika z wybranej karty otwarcia.
Warius[350G]
Karty Super Mocy Do Wariusa:
-Zbroja Ognia:Odejmuje 50 punktów mocy przeciwnikowi.
Gryfin[350G]
Karty Super Mocy Do Gryfina:
-Skrzydło Ognia: Przenosi 50 punktów z przeciwnika na Gryfina.
-Atak Super Wściekłej Bestii: Zamienia Gryfina z jednym przegranym bakuganem.
-Fala Ognia: Zabiera 50 przeciwnikana Gryfina.
-Tornado Ognia: Przenosi 100 z przeciwnika do Gryfina.
-Zbroja Ognia: Gryfin ochrania się przed atakami i zabiera przeciwnikowi 50 punktów.
Gorem[380G]
Karty Super Mocy Do Gorema:
-Wielkie Uderzenie: Dodaje 50 punktów mocy Goremowi.
-Kopia: Kopiuje atak przeciwnika.
Potęga Magmy: Zamienia atrybut karty otwarcia na Subterrę.
-Mega Wstrząs: Zabiera 50 punktów przeciwnikowi.
Falconeer[340G]
Karty Super Mocy Do Falconeera:
-Rama Ognia: Anuluje supermoce przeciwnika i przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Falconeera.
-Jump Over: Anuluje supermoce przeciwnika, i pozwala Falconeer'owi przejść na każdą inną kartę otwarcia.
-Ventus-Pyrus Relacja: Dodaje 100 punktów mocy Falconeerowi gdy walczy przeciw Pyrusowi.
-Pyrus-Subterra Relacja: Dodaje 100 punktów mocy Falconeerowi gdy walczy przeciw Subterrze.
-Zbroja Ognia: Zabiera 50 punktów mocy przeciwnikowi.
Raveonoid[380G]
Karty Super Mocy Do Ravenoida:
-Storm Breaker: Anuluje kartę otwarcia i zabiera przeciwnikowi 50 punktów mocy.
-Tornado Pandemonium: Anuluje kartę otwarcia.
-Zdmuchnięcie: Przenosi przeciwnika na inną karcie otwarcia.
-Gwiezdny Pył: Anuluje kartę otwarcia i dodaje 50 punktów mocy Ravenoidowi.
-Immobile: Tworzy duplikaty Ravenoida.
Mantris[340G]
Karty Super Mocy Do Mantrisa:
-Podwójna Maczeta: Dodaje 100 punktów mocy Mantrisowi.
-Ostrze Noża: Zabiera 50 punktów mocy przeciwnikowi.
-Marionetka: Przenosi przeciwnika na inną kartę otwarcia.
Gargonoid[350G]
Super Moce Do Gargonoida:
Ognista Strzała: Dodaje 100 punktów mocy Garganoidowi.
-Szybki Ogień: Dodaje bakugana Pyrusa do walk.
-Backfire: Anuluje karte otwarcia.
-Płonące Skrzydła: Przenosi 50 punktów mocy z przeciwnika do Gargonoida.
-Zbroja Ognia: Dodaje 50 punktów mocy Garganoidowi.
Robotalion[300G]
-Wzmocnienie Robotalliona: Dodaje 50 punktów mocy do końca gry wszystkim Robotallionom na polu bitwy.
-Supermoc Ostrzału: Anuluje supermoce przeciwnika.
-Aquos-Darkus Relacja: Dodaje 100 punktów mocy Robotallionowi, gdy jest Darkus na pole bitwy.
-Mechaniczna Potęga: Dodaje 50 punktów Robotallionowi do końca walki.
-Furia Robtalliona:Przenosi 50 punktów z przeciwnika na Robotalliona.
Rycerz[400G] 3/5 walk
Karty Super Mocy Do Rycerza:
Fala Tsunami: Pokonuje wszyskie bakugany poza Rycerzem.
-Włócznia Aquosa: Zamienia kartę otwarcia z jedną obok.
-Wodny Refren (Zapora Wodna): W krótkim czasie nie pozwala przeciwnikowi używać super mocy.
-Oszczep Aquos: Zmienia kartę otwarcia z kartą obok.
-Ognisty Miecz: Dodaje 100 punktów mocy Rycerzowi.
Skorpion[330G]
Karty Super Mocy Do Skorpiona:
-Władca Odchłani: Dodaje 100 punktów mocy Skorpionowi.
-Iluzja Wody: Skorpion przechodzi na inną karte otwarcia.
Żółwoid[330G]
Karty Super Mocy Do Żółwoida
-Wodny Refren: Nikt nie może użyć supermocy.
-Wodne Tornado: Dodaje 100 Punktów Żółwoidowi.
-Iluzja Wody: Pozwala Żółwioidowi przejść na inną kartę otwarcia.
Szpon[310G]
Karty Super Mocy Do Szpona:
-Wodny Refren: Blokuje supermoce przeciwnika na krótki czas.
Viper Helios[750G]
Karty Super Mocy Do Viper Heliosa:
Kwazar Ognia: dodaje 300 punktów mocy do Viper Heliosa
-Maksymalny Kwazar: dodaje 400 punktów mocy do Viper Heliosa.
-Strumień Pustki: zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy.
-Strumień Żaru: zabiera przeciwnikowi 500 punktów mocy.
-Rdzeń Wybuchu: anuluje super moce przeciwnika.
-Spiralna Nova: anuluje super moce przeciwnika.
-Nova Defenser: zabiera 400 punktów mocy od przeciwnika i dodaje 200 punktów Viper Heliosowi.
-Gwiezdny Obrońca: przeciwnikowi zabiera 200 punktów mocy i dodaje 400 punktów Viper Heliosowi.
-Spiralna Moc: odwraca moc Viper Heliosa i jego przeciwnika.
Hades[600G] 1/5 walk
Karty Super Mocy Do Hadesa:
Smuga Protonu: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy.
-Trójząb Fazy: Dodaje Hadesowi 200 punktów mocy.
-Działo Armatnie: Przenosi 600 punktów mocy z przeciwnika do Hadesa.
-Pełny Wybuch: Dodaje 800 punktów mocy do Hadesa.
-Atak Światła Chaosu: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 100 punktów mocy Hadesowi.
-Siła Zniszczenia: Zmniejsza poziom mocy przeciwnika do 0.
-Trójząb Zniszczenia: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Hadesa.
-Potęga Armaty:Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje Hadesowi 800 punktów mocy.
Karty Otwarcia:
-Dodatkowa moc - odsyła wrogiego bakugana do ręki przeciwnika.
-Postać- zwiększa moc 2x.
-Reaktor Pyrusa - Dodaje 200G i odejmuje tyle samo przeciwnikowi.
Ostatnio edytowany przez Paula (11-07-2012 18:03:38)
Offline