Bakugan: jeden cel, dwa światy ...

Witam ! Wchodząc na to forum , teleportujesz się do Świata Bakuganów ! Można tutaj toczyć pojedynki i rozmawiać ze znajomymi !


#1 09-07-2012 20:33:38

Paula

Dobry Gracz

Zarejestrowany: 09-07-2012
Posty: 33
Punktów :   
Bakugan Strażniczy: Dragonoid[1340G]
Domena: Pyrus
Drużyna: Drużyna Masqurade'a

Paula

Imię: Fabia
Nazwisko: Sheen
Ksywa:-
Wiek: 13
Narodowość: Neathian'ka
Pieniądze: 2.000
Sprzęt: Karta Zagłady, Karta Teleportacji
Rodzina: -
Domena: Pyrus

Bakugany:

Dragonoid[1340G] 0/5 walk

Karty Super Mocy Do Dragonoida:

-Siła Smoka: Dodaje 100 punktów mocy do Dragonoida, aż do końca walki (jeśli jest on twoim ostatnim Bakuganem).

-Burza Ognia: Dodaje 100 punktów do mocy Dragonoida.

-Ściana Ognia:Anuluje supermoc przeciwnika i przenosi 50 G od przeciwnika do Dragonoid.

-Tornado Ognia: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Dragonoida.

-Zbroja Ognia: Dragonoid ochrania się przed atakami i zabiera przeciwnikowi 50 punktów mocy.

-Połączenie Pyrus i Darkus: Dodaje 100 punktów mocy do Dragonoida.Jeśli Dragonoid walczy z pomocą z domeny Darkusa, obaj zyskują 100 punktów mocy.(Można połączyć Pyrusa z inną domeną).

-Meteoryt Pyrusa: Każdy bakugan z domeny Pyrus zyskuje 50 punktów.

-Trójwęzłowy Atak: Trzeba 3 bakuganów, każdy z innej domeny ognia, światła i wody.Każdy bakugan zyskuje 200 punktów mocy.(Pyrus, Haos i Aquos/Subterra, Ventus, Darkus).

-Potęga Ognia: Bakugan z drużyny Dragonoida o innej domenie zostaje wyrzucony na pole bitwy (właściciel Dragonoida wybiera bakugana z drużyny).

Saurus[350G]

Karty Super Mocy Do Saurusa:

Blask Saurusa: Dodaje 50 punktów mocy Saurusowi.

-Ściana Ognia: Przenosi 50 punktów mocy z przeciwnika do Saurusa.

-Zdolność Cienia : Anuluje supermoce i zabiera przeciwnikowi 50 punktów mocy.

-Rwący Haos: Dodaje bakugana Haosu do gry.

-Rwący Pyrus: Dodaje bakugana Pyrusa do gry.

-Ogień Saurusa: Dodaje 100 punktów mocy Saurusowi, w następnej rundzie może zaatakować przeciwnika z wybranej karty otwarcia.

Warius[350G]

Karty Super Mocy Do Wariusa:

-Zbroja Ognia:Odejmuje 50 punktów mocy przeciwnikowi.

Gryfin[350G]

Karty Super Mocy Do Gryfina:

-Skrzydło Ognia: Przenosi 50 punktów z przeciwnika na Gryfina.

-Atak Super Wściekłej Bestii: Zamienia Gryfina z jednym przegranym bakuganem.

-Fala Ognia: Zabiera 50 przeciwnikana Gryfina.

-Tornado Ognia: Przenosi 100 z przeciwnika do Gryfina.

-Zbroja Ognia: Gryfin ochrania się przed atakami i zabiera przeciwnikowi 50 punktów.

Gorem[380G]

Karty Super Mocy Do Gorema:

-Wielkie Uderzenie: Dodaje 50 punktów mocy Goremowi.

-Kopia: Kopiuje atak przeciwnika.

Potęga Magmy: Zamienia atrybut karty otwarcia na Subterrę.

-Mega Wstrząs: Zabiera 50 punktów przeciwnikowi.

Falconeer[340G]

Karty Super Mocy Do Falconeera:

-Rama Ognia: Anuluje supermoce przeciwnika i przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Falconeera.

-Jump Over: Anuluje supermoce przeciwnika, i pozwala Falconeer'owi przejść na każdą inną kartę otwarcia.

-Ventus-Pyrus Relacja: Dodaje 100 punktów mocy Falconeerowi gdy walczy przeciw Pyrusowi.

-Pyrus-Subterra Relacja: Dodaje 100 punktów mocy Falconeerowi gdy walczy przeciw Subterrze.

-Zbroja Ognia: Zabiera 50 punktów mocy przeciwnikowi.

Raveonoid[380G]

Karty Super Mocy Do Ravenoida:

-Storm Breaker: Anuluje kartę otwarcia i zabiera przeciwnikowi 50 punktów mocy.

-Tornado Pandemonium: Anuluje kartę otwarcia.

-Zdmuchnięcie: Przenosi przeciwnika na inną karcie otwarcia.

-Gwiezdny Pył: Anuluje kartę otwarcia i dodaje 50 punktów mocy Ravenoidowi.

-Immobile: Tworzy duplikaty Ravenoida.

Mantris[340G]

Karty Super Mocy Do Mantrisa:

-Podwójna Maczeta: Dodaje 100 punktów mocy Mantrisowi.

-Ostrze Noża: Zabiera 50 punktów mocy przeciwnikowi.

-Marionetka: Przenosi przeciwnika na inną kartę otwarcia.

Gargonoid[350G]

Super Moce Do Gargonoida:

Ognista Strzała: Dodaje 100 punktów mocy Garganoidowi.

-Szybki Ogień: Dodaje bakugana Pyrusa do walk.

-Backfire: Anuluje karte otwarcia.

-Płonące Skrzydła: Przenosi 50 punktów mocy z przeciwnika do Gargonoida.

-Zbroja Ognia: Dodaje 50 punktów mocy Garganoidowi.

Robotalion[300G]

-Wzmocnienie Robotalliona: Dodaje 50 punktów mocy do końca gry wszystkim Robotallionom na polu bitwy.

-Supermoc Ostrzału: Anuluje supermoce przeciwnika.

-Aquos-Darkus Relacja: Dodaje 100 punktów mocy Robotallionowi, gdy jest Darkus na pole bitwy.

-Mechaniczna Potęga: Dodaje 50 punktów Robotallionowi do końca walki.

-Furia Robtalliona:Przenosi 50 punktów z przeciwnika na Robotalliona.

Rycerz[400G] 3/5 walk

Karty Super Mocy Do Rycerza:

Fala Tsunami: Pokonuje wszyskie bakugany poza Rycerzem.

-Włócznia Aquosa: Zamienia kartę otwarcia z jedną obok.

-Wodny Refren (Zapora Wodna): W krótkim czasie nie pozwala przeciwnikowi używać super mocy.

-Oszczep Aquos: Zmienia kartę otwarcia z kartą obok.

-Ognisty Miecz: Dodaje 100 punktów mocy Rycerzowi.

Skorpion[330G]

Karty Super Mocy Do Skorpiona:

-Władca Odchłani: Dodaje 100 punktów mocy Skorpionowi.

-Iluzja Wody: Skorpion przechodzi na inną karte otwarcia.

Żółwoid[330G]

Karty Super Mocy Do Żółwoida

-Wodny Refren: Nikt nie może użyć supermocy.

-Wodne Tornado: Dodaje 100 Punktów Żółwoidowi.

-Iluzja Wody: Pozwala Żółwioidowi przejść na inną kartę otwarcia.

Szpon[310G]

Karty Super Mocy Do Szpona:

-Wodny Refren: Blokuje supermoce przeciwnika na krótki czas.

Viper Helios[750G]

Karty Super Mocy Do Viper Heliosa:

Kwazar Ognia: dodaje 300 punktów mocy do Viper Heliosa

-Maksymalny Kwazar: dodaje 400 punktów mocy do Viper Heliosa.

-Strumień Pustki: zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy.

-Strumień Żaru: zabiera przeciwnikowi 500 punktów mocy.

-Rdzeń Wybuchu: anuluje super moce przeciwnika.

-Spiralna Nova: anuluje super moce przeciwnika.

-Nova Defenser: zabiera 400 punktów mocy od przeciwnika i dodaje 200 punktów Viper Heliosowi.

-Gwiezdny Obrońca: przeciwnikowi zabiera 200 punktów mocy i dodaje 400 punktów Viper Heliosowi.

-Spiralna Moc: odwraca moc Viper Heliosa i jego przeciwnika.

Hades[600G] 1/5 walk

Karty Super Mocy Do Hadesa:

Smuga Protonu: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy.

-Trójząb Fazy: Dodaje Hadesowi 200 punktów mocy.

-Działo Armatnie: Przenosi 600 punktów mocy z przeciwnika do Hadesa.

-Pełny Wybuch: Dodaje 800 punktów mocy do Hadesa.

-Atak Światła Chaosu: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 100 punktów mocy Hadesowi.

-Siła Zniszczenia: Zmniejsza poziom mocy przeciwnika do 0.

-Trójząb Zniszczenia: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Hadesa.

-Potęga Armaty:Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje Hadesowi 800 punktów mocy.

Karty Otwarcia:

-Dodatkowa moc - odsyła wrogiego bakugana do ręki przeciwnika.

-Postać- zwiększa moc 2x.

-Reaktor Pyrusa - Dodaje 200G i odejmuje tyle samo przeciwnikowi.

Ostatnio edytowany przez Paula (11-07-2012 18:03:38)

Offline

 
Tutaj możesz wpisać treść, która ma sie ukazać w stopce forum.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
BetonovĂŠ JĂ­mky Olomouc